כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : Ge3vie2gi58y3m - אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : Ge3vie2gi58y3m - אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא.. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין.

הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור הגיע לצפות במשחק של אביו ומהר מאוד החל לפהק.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
ואל תדאגו, התגובה של ג'ורג'ינה רודריגס מיהרה להגיע, כרגיל. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. יוגי לב למרות ההבטחות שוב מתפדח. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע.

ואל תדאגו, התגובה של ג'ורג'ינה רודריגס מיהרה להגיע, כרגיל.

דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. גיחה קטנה לקופה אמריקה בשביל שער בלתי אפשרי. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. האקסית הכי מפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו שוב הוכיחה מדוע מעל 11 מיליון עוקבים חושבים שהיא האישה הסקסית בעולם. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. זה ההריון הראשון של רודריגז. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור:

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. ואל תדאגו, התגובה של ג'ורג'ינה רודריגס מיהרה להגיע, כרגיל. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד.

×
×"×'ן של רונאל×"ו מפר×'ן למסי ומעצ×'ן את ס×'תא from img.mako.co.il
כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה.

כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת הזוג שלו ואם בתו הרביעית, ג'ורג'ינה רודריגס טוב יותר מהגול הכי גדול שהבקעתי במהלך הקריירה שלי.

כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. ואל תדאגו, התגובה של ג'ורג'ינה רודריגס מיהרה להגיע, כרגיל. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה.

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ×"×'ן שלו פתח אינסט×'רם ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי. זה ההריון הראשון של רודריגז. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית.

זה ההריון הראשון של רודריגז.

Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. הצמודה ההורסת שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, נמצאת בימים אלה בשלבים מתקדמים מאוד של ההיריון וצפויה ללדת בחודש נובמבר את בנם. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי. הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור האקסית הכי מפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו שוב הוכיחה מדוע מעל 11 מיליון עוקבים חושבים שהיא האישה הסקסית בעולם. כריסטיאנו ג'וניור והתאומים, מתאו ואווה, שנולדו ממש לאחרונה מאם פונדקאית.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook