נסראללה / טרור זה לא גרילה - חיזבאללה הוא גם וגם | מגפון ניוז ... / For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה.

נסראללה / טרור זה לא גרילה - חיזבאללה הוא גם וגם | מגפון ניוז ... / For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה.. המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה. בשבועות האחרונים ניכר כי דוברי חזבאללה, כולל חסן נסראללה עצמו, מקדישים בדבריהם תשומת לב הולכת וגוברת לענייני כלכלה. שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון.

מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה. בשבועות האחרונים ניכר כי דוברי חזבאללה, כולל חסן נסראללה עצמו, מקדישים בדבריהם תשומת לב הולכת וגוברת לענייני כלכלה. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה.

המלך עירום: צה"ל חשף את נסראללה - מקור ראשון
המלך עירום: צה"ל חשף את נסראללה - מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. נסראללה מתכוון לומר בתגובה להודעה מספר 0. נגד מי כוון מבצע זעם האל? נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי.

נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו.

הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה.

נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס:

נסראללה: "ישראל נכשלה בסוריה, שר הביטחון בנט אידיוט ...
נסראללה: "ישראל נכשלה בסוריה, שר הביטחון בנט אידיוט ... from www.dfn.co.il
משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook. מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה.

סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב.

חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. נסראללה אמר בדבריו כי הוא מתנצל על כך שלא הופיע מאז יום ירושלים בתקשורת, וסיפר כי הוא סובל משיעול וקשה לו לדבר. משמש בתפקיד זה החל משנת 1992, לאחר חיסולו של קודמו. לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה. שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור..

חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. נגד מי כוון מבצע זעם האל?

נסראללה: "יכולים לפגוע בכל מקום בישראל, נגיע עד אילת" | מעריב
נסראללה: "יכולים לפגוע בכל מקום בישראל, נגיע עד אילת" | מעריב from images.maariv.co.il
אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. מאיים להשמיד שוב את ישראל, אבל בכלל חולה בקורונה ומנסה להסתיר זאת? Facebook gives people the power to share and makes the. سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה.

נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: מדינת ישראל תוקפת את כל מה שקשור לייצור טילים בסוריה, עקב העוצמה שמציבה ההתנגדות. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook